alsunawy
عزيزي الزائر

لأنـنـا نـعـشـقِ التـميز والـِمُـِمَـِيّـزِيْـن يشرفنـا إنـظمـامك معنـآ في مـنـتـدانـا
منتدى ألسنـــــــاوي
أثبـت تـوآجُـِدك و كن من الـِمُـِمَـِيّـزِيْـن ..!

ادارة المنتدي

alsunawy
عزيزي الزائر

لأنـنـا نـعـشـقِ التـميز والـِمُـِمَـِيّـزِيْـن يشرفنـا إنـظمـامك معنـآ في مـنـتـدانـا
منتدى ألسنـــــــاوي
أثبـت تـوآجُـِدك و كن من الـِمُـِمَـِيّـزِيْـن ..!

ادارة المنتدي

alsunawy
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى يجمعنا كلنا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤال محيرنى اوى اوى اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
eyes gravity
عضو جديد
عضو جديد
eyes gravity

انثى

سؤال محيرنى اوى اوى اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: سؤال محيرنى اوى اوى اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   سؤال محيرنى اوى اوى اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 14 يوليو 2008, 07:17

يا جماعة انا مش هكتب موضوع انا كل اللى هعمله هطرح سؤال وانتوا تقولوا رايكم فيه بس بدون رفع الشباشب ارجوكم لا الاختلاف ف الراى لا يفسد للود قضية وياريت نتكلم ونتحاور بالراحة بدون خناقات ومطاوى.........................................

السؤال هو

: ياترى فى نظركم كده الولد محتاج للبنت اكتر ولا البنت هى اللى محتاجة للولد اكتر ولا الاتنين بيكملوا بعض ومحتاجين بعض بنسب متساوية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا مش هقلكوا رايى دلوقتى انا هشوف ردودكم وبعدين هقول رايى سلام قبل ماتحدفونى بحاجة

CRY
black_knight
عضو جديد
عضو جديد
black_knight

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال محيرنى اوى اوى اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   سؤال محيرنى اوى اوى اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 14 يوليو 2008, 07:43

عايز اقول ان السوال ده مهم اوى فى حاجات كتير بيبقى الواحد متخيله ومعتقد انها صح ان البنت هى المحتاجه للولد او الولد بيبقى محتاج للبنت
بس سبحان الله الاتنين مش ممكن يستغنوا عن بعض مهما حصل
وانا عندى راى ان ممكن نلاقى ولد محتاج لبنت وهى مش محتاجة ليه اساسا او العكس على حسب سبب الاحتياج ده من الطرفين وبعدين يتحدد مين اللى محتاج التانى

وشكرا بس انا شايف ان الموضوع ده طويل شويه
eyes gravity
عضو جديد
عضو جديد
eyes gravity

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال محيرنى اوى اوى اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   سؤال محيرنى اوى اوى اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 14 يوليو 2008, 11:37

على فكرة ردك حلو اوى وعجبنى وانا متفقة معاك وشكرا على ردك
fulla_flower
مشرفه
مشرفه
fulla_flower

انثى
المزاج : coOol
العمل\الترفيه : Germanistik

مُساهمةموضوع: رد: سؤال محيرنى اوى اوى اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   سؤال محيرنى اوى اوى اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 14 يوليو 2008, 17:11

بحس الاتنين لازم يكملوا بعض

البنت بحنيتها ورقتها بتخفف عن الرجل كل مشاكل الدنيا

والرجل بقوته بيمنحها الامان والثقه

شكرا ليكى يا جرافتى
Egypt
المشرف العام
المشرف العام
Egypt

انثى
المزاج : الحمد لله
العمل\الترفيه : طالبة ف رابعة الماني

مُساهمةموضوع: رد: سؤال محيرنى اوى اوى اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   سؤال محيرنى اوى اوى اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 15 يوليو 2008, 03:59

بشكرك يا EYES GRAVITY

علي طرح السؤال المهم دة

انا شايفة ان الاتنين ميقدروش يستغنو عن بعض حتي لو في طرف منهم ( غالبا بيبقي الولد ) قاوح و قال اني اقدر استغني عن

الطرف التاني

لسبب بسيط جدا ان ربنا خالقنا كدة الراجل بيكمل الست و العكس صحيح

لأن لو طرف من الطرفين قادر يعيش لوحدة طيب يبقي ربنا خلق الطرف التاني ليه ؟

الراجل بيحتاج الحنان و الاهتمام و الاحتواء من الست

و الست بردو بتحتاج الحنان و الاحساس بالأمان و الكلمة الحلوة من الراجل

يعني في الاخر الاتنين منظومة مش ينفع تتجزأ

و معلش علي الاطالة و شكرا ليكي مرة تاني
eyes gravity
عضو جديد
عضو جديد
eyes gravity

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال محيرنى اوى اوى اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   سؤال محيرنى اوى اوى اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء 16 يوليو 2008, 05:44

بجد انا بشكركم جدا جدا على ردكم واهتمامكم وسؤالى بالرغم من بساطته الا انه بيشمل اراء كتير اوى وكل واحد بيشوف الموضوع من وجهة نظرى بس الصح ان ربنا طالما خالق الست وخالق الراجل يبقى اكيد الاتنين بيكملوا بعض ومحدش فيهم يقدر يعيش من غير التانى وبكده الحياة تمشى وتستقر وبدون زوج وزوجة وبيت واسرة يبقى مفيش اصلا حياة وكل واحد فعلا بيقدم حاجة معينة الست بتقدم الحنان والاحتواء والاهتمام وكمان اهتمامها باولادها وامومتها وحنانها وكمان الست بتحتاج من الراجل الضهر اللى تتسند عليه والامان وبيخليها تحس انها مش خايفة وانها دايما فيه راجل شهم بيحس بيها ويخاف عليها ويحسسها بالمان وبان ليها كيان خاص بيها ومرة تانى بشكركم جدا جدا جدا

سؤال محيرنى اوى اوى اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-