alsunawy
عزيزي الزائر

لأنـنـا نـعـشـقِ التـميز والـِمُـِمَـِيّـزِيْـن يشرفنـا إنـظمـامك معنـآ في مـنـتـدانـا
منتدى ألسنـــــــاوي
أثبـت تـوآجُـِدك و كن من الـِمُـِمَـِيّـزِيْـن ..!

ادارة المنتدي

alsunawy
عزيزي الزائر

لأنـنـا نـعـشـقِ التـميز والـِمُـِمَـِيّـزِيْـن يشرفنـا إنـظمـامك معنـآ في مـنـتـدانـا
منتدى ألسنـــــــاوي
أثبـت تـوآجُـِدك و كن من الـِمُـِمَـِيّـزِيْـن ..!

ادارة المنتدي

alsunawy
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى يجمعنا كلنا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

قالوا عن الحب انه اعمى...و اطرش كمان

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
NOODY
مشرفه
مشرفه
NOODY

انثى
قالوا عن الحب انه اعمى...و اطرش كمان Empty

مُساهمةموضوع: قالوا عن الحب انه اعمى...و اطرش كمان   قالوا عن الحب انه اعمى...و اطرش كمان Icon_minitimeالجمعة 11 أبريل 2008, 20:50

قالوا زمان........ولسه بيقوالوا........ان الحب ده اعمى واطرش ......وان القلب ما لوش عيون....لا بيشوف ولا بيسمع
وزمان .........كان الاغريق بيقولوا........ان الحب ده عباره عن طفل صغير....معاه اسهم من ذهب واسهم من فضه........والطفل هذا يلهوا ويلعب...........فيطلق عشوائيا بالسهام ....فيشبك اى قلبين بسهم ذهبى......ويحطم قلبين بسهم اخر فضى......ولا يلومه احد....لانه مجرد طفل لا يعرف ما الذى يفعله

انا من رأيى ان الحب مش اعمى ولا حاجه..........بس احنا اللى مش واخديييييييييين بالنا
انت مش بتحب حد غصب عنك.......ولا بتصحى من النوم تلاقى نفسك بتحب حد......ولا وانت مش واخد بالك...........لا ...ده انت قبل ما تحب......بتفكر وبتقرر انك تحب حب
...اعمى .......ولا لأ....فيه لحظه كده احنا اللى بنقرر....انت اللى بتقرر حبك ده هيكون ازااااااااااى؟؟؟؟....اعمى ولا لأ
لو عايزه يبقى اعمى هيبقى اعمى............ولو عايزه غير كده....هيبقى غير كده...........
وانتوا بقى رايكوا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مش منقول
DuNkeLmAnN
عضو جديد
عضو جديد
DuNkeLmAnN

ذكر
العمل\الترفيه : كلية اللغات والترجمه

مُساهمةموضوع: رد: قالوا عن الحب انه اعمى...و اطرش كمان   قالوا عن الحب انه اعمى...و اطرش كمان Icon_minitimeالسبت 12 أبريل 2008, 05:41

اعتقد معنى الحب أعمى

ان الواحد لما بيحب حد بيحاول يتجاهل اي شئ مش حلو في المحبوب
fouad
عضو جديد
عضو جديد
fouad

ذكر
المزاج : اللهم ما اصبح بي من نعمه او باحد من خلقك فمنك وحدك لا شريك لك فلك الحمد ولك الشكر
العمل\الترفيه : football

مُساهمةموضوع: رد: قالوا عن الحب انه اعمى...و اطرش كمان   قالوا عن الحب انه اعمى...و اطرش كمان Icon_minitimeالسبت 12 أبريل 2008, 06:16

انت فهتى الموضوع من اتجاه تاني فعلا الحب اعمى عارفه ازاى؟ قولتيلى ازاي000بصى ساعات نشوف واحده حلوه اوي مرتبطه مع واحد مش جميل بلاش نقول وحش سعتها هتقولى ايه000 هتقولى الحب اعمى صح 00والواحد سعات يشوف حد يلاقي قلبه دق من غير ما يعرف عنه حاجه وممكن الاعجاب ده يكبر ويبقى عايز يرتبط بيه صح000 ولو ارتبط بيه ولقى فيه بعض الصفات الى بيحبها بيعشقو وبيكبر الحب وممكن يتحول لغرام يعنى ميعرفش ينفصل عنه ولو انفصل هيتعذب اوى وممكن حياته تقف لفتره من الاكتئاب والعذاب00وانا اقلت بعض الصفات الحلوه مش كلها وهيداري عنه اى صفه مش كويسه وهيتغاضى عنها000شفتى بقى ان الحب زى الشيخ حسنى00شكرا يا نودي موضوع جميل
AL_Administirator
Admin
Admin
AL_Administirator

انثى
المزاج : شغاال
العمل\الترفيه : طالبة على قد حالى

مُساهمةموضوع: رد: قالوا عن الحب انه اعمى...و اطرش كمان   قالوا عن الحب انه اعمى...و اطرش كمان Icon_minitimeالثلاثاء 29 أبريل 2008, 04:56

بصى يا نودى
انا متفقه معاكى جدا فى الراى
مافيش حاجه اسمها الحب اعمى
فى ان الواحد بيبقى فى الفتره دى عايز يحبب
فبيحب ممكن مايكونش عايز يحب بس لقى صفه واحده من صفات شريك حياتو فى الانسان دا
فبيجرى عليه بكل الحب الى عنده
لكن الحب عمره ماكان اعمى
ويا فؤاد لو انت شوفت واحده حلوه واخده واحد مش حلو
فدا ببقى تنازل منها مثلا علشان حاجات تانى حلوه فيه
وبعدين اصلا الشكل مش كل حاجه
سواء عن البنت او عند الولد يعنى
https://www.facebook.com/home.php?ref=home#/profile.php?id=102909
rody
عضو جديد
عضو جديد
rody

انثى
المزاج : نص ونص
العمل\الترفيه : النت والقراءه

مُساهمةموضوع: رد: قالوا عن الحب انه اعمى...و اطرش كمان   قالوا عن الحب انه اعمى...و اطرش كمان Icon_minitimeالثلاثاء 29 أبريل 2008, 09:35

انا شايفه ان كلمه الحب اعمى يعنى
ان الواحد او الواحده لما بتحب حد
مش بتشوف فى عيوب او اى حاجه وحشه

عشان كده بيقولو الحب اعمى
http://www.islamway.com

قالوا عن الحب انه اعمى...و اطرش كمان
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-