alsunawy
عزيزي الزائر

لأنـنـا نـعـشـقِ التـميز والـِمُـِمَـِيّـزِيْـن يشرفنـا إنـظمـامك معنـآ في مـنـتـدانـا
منتدى ألسنـــــــاوي
أثبـت تـوآجُـِدك و كن من الـِمُـِمَـِيّـزِيْـن ..!



ادارة المنتدي



منتدى يجمعنا كلنا
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الصراحه راحه

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8 ... 14  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ابوزياد الفاتح
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 564
العمر : 31
العمل\الترفيه : الانترنت والقرءاه وتكوين صداقات
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الخميس 06 مارس 2008, 10:55

الصراحه راحه
بس مش مطلوبه على طول
احيانا بتودى فى داهيه

سؤالى انا بقى

فى صفات مشتركه بينك وبين قدوتك فى الحياه؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.freedomoffline.blogspot.com
AL_Administirator
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3577
العمر : 29
المزاج : شغاال
العمل\الترفيه : طالبة على قد حالى

تاريخ التسجيل : 03/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الجمعة 07 مارس 2008, 02:43

مش كتير
بس اكيد فى صفات مشتركه
هل بتثق فى اصحابك؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو https://www.facebook.com/home.php?ref=home#/profile.php?id=102909
ANGEL
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 880
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 29/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الجمعة 07 مارس 2008, 10:12

ثقة عميييييييييييييييييياء
فى صداقة بين الولد و البنات؟؟؟و ايه حدودها؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Y a S s e R
المشرف العام
المشرف العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 4319
العمر : 32
العمل\الترفيه : FedEx Express

تاريخ التسجيل : 16/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الجمعة 07 مارس 2008, 10:18

طبعا فيه
والحدود / أن البنت متتنازلش للولد على حاجات متنفعش في مجتمعنا يعني ميوصلوش لمرحلة يتقال عليهم حبيبه

سؤالي

كم مرة غشيت في إمتحاناتك...؟؟؟

_________________









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ANGEL
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 880
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 29/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الجمعة 07 مارس 2008, 10:25

و لا مرة الحمد لله
كم مرة حسيت انك مظلوم ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AL_Administirator
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3577
العمر : 29
المزاج : شغاال
العمل\الترفيه : طالبة على قد حالى

تاريخ التسجيل : 03/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الجمعة 07 مارس 2008, 13:08

كتير كنت بحس بالاحساس البشع دا بس اكتشفت بعد كدا انى انا الى كنت بظلم نفسى
هل شعرت قبل كدا انك ظلمت نفسك؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو https://www.facebook.com/home.php?ref=home#/profile.php?id=102909
ابوزياد الفاتح
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 564
العمر : 31
العمل\الترفيه : الانترنت والقرءاه وتكوين صداقات
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الجمعة 07 مارس 2008, 13:45

كتير جدا جدا
ولسه باظلمها
وربنا يتوب عليا

انت بتحب حد من الجنس الاخر فى الكليه؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.freedomoffline.blogspot.com
مدحت شيتوس
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 507
العمر : 29
المزاج : راااااااااااااااايق فى بعض الاحيان
العمل\الترفيه : كره القدم واكون مع اصحابى على طوووووووووووووول
تاريخ التسجيل : 09/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الجمعة 07 مارس 2008, 15:10

لوسمحت ممكن تغير السوال
صعب قوى ان حد يرد على السوال ده

السوال
اولا ايه هو معنى الحب؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ابوزياد الفاتح
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 564
العمر : 31
العمل\الترفيه : الانترنت والقرءاه وتكوين صداقات
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الجمعة 07 مارس 2008, 15:22

الحب بهدله

ايه يااخى ايه صعبه
قال يعنى مش بتحب
الصراحه بقى راحه
انا بحب
بس اعمل ايه
مش قادر اعترف للى باحبها
اعمل ايه
مش جرىء جدا لدرجة انى اروح لها واعترف
مضطر اكتم فى كبدى واسكت


اما بالنسبه لمعنى الحب
احساس جميل
بس تستغله صح
مش تسىء استغلاله

سؤالى

ايه رايك فى الفووول؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.freedomoffline.blogspot.com
AL_Administirator
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3577
العمر : 29
المزاج : شغاال
العمل\الترفيه : طالبة على قد حالى

تاريخ التسجيل : 03/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   السبت 08 مارس 2008, 10:22

ماوا يعنى عادى
ايه رايك فى الناس الصريحه هل هما بيجرحوا ام هما بيقولوا الحق؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو https://www.facebook.com/home.php?ref=home#/profile.php?id=102909
ابوزياد الفاتح
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 564
العمر : 31
العمل\الترفيه : الانترنت والقرءاه وتكوين صداقات
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   السبت 08 مارس 2008, 13:25

هى الصراحه احينا بتجرح طبعا
مما لا شك فيه
بس من الافضل انى اقول الحقيقه علشان ارتاح واخلص
وطالما هى حق
يبقى محدش سزعل
ولو حد زعل
يضرب راسه فى الحيطه بقى

سؤالى بقى

هل الصراحه مطلوبه فى كل الاوقات ولا ممكن تستغنى عنها احيانا؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.freedomoffline.blogspot.com
AL_Administirator
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3577
العمر : 29
المزاج : شغاال
العمل\الترفيه : طالبة على قد حالى

تاريخ التسجيل : 03/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   السبت 08 مارس 2008, 13:28

لا احيانا كتير بستغنى عنها
لان فى ناس دماغها نتركبه شمال
يعنى مش هيستفادوا حاجه لما تبقى صريح معاهم فبكبر دماغى

ظلمت حد قبل كدا؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو https://www.facebook.com/home.php?ref=home#/profile.php?id=102909
ابوزياد الفاتح
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 564
العمر : 31
العمل\الترفيه : الانترنت والقرءاه وتكوين صداقات
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   السبت 08 مارس 2008, 14:09

كتيييييييييييييير جدا
واول من ظلمت
ظلمت نفسى


سؤالى

عمرك حبيبت حد وصل لدرجة التضحيه؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.freedomoffline.blogspot.com
a7medshaban
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1446
العمر : 31
المزاج : عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالى
العمل\الترفيه : عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااطل
تاريخ التسجيل : 19/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   السبت 08 مارس 2008, 21:01

اه وكانت هتوصل للتضحية بمستقبلى
ممكن تضحى بمستقبلك علشان الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
LOLY
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1068
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 01/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الأحد 09 مارس 2008, 04:07

مفيش حب هيكمل من غير مستقبل
ممكن الواحد يحب اثنين؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Y a S s e R
المشرف العام
المشرف العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 4319
العمر : 32
العمل\الترفيه : FedEx Express

تاريخ التسجيل : 16/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الأحد 09 مارس 2008, 04:12

لأ طبعاً بس ممكن يكون اعجاب مش حب

ازاي تحس انك بتحب مش معجب ؟
ياريت باختصلر

_________________









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mostafa nagy
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 10
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الأحد 09 مارس 2008, 10:53

الشك في بكره ايه اخر درجه لحبك لمصر؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ابوزياد الفاتح
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 564
العمر : 31
العمل\الترفيه : الانترنت والقرءاه وتكوين صداقات
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الأحد 09 مارس 2008, 13:41

بحبها
بحبها
وفى قلبى ساكن حبها
ياريت يا شوق توصلها
ويحس بيا شعبها

بحبها

مقاس رجلك كام؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.freedomoffline.blogspot.com
مدحت شيتوس
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 507
العمر : 29
المزاج : راااااااااااااااايق فى بعض الاحيان
العمل\الترفيه : كره القدم واكون مع اصحابى على طوووووووووووووول
تاريخ التسجيل : 09/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الأحد 09 مارس 2008, 16:37

الجزمه:42
الشبشب:مش عارف
الكوتشى:44
الشراب :مش عارف
هههههههههههههه
السوال
ممكن تخسر صديق لك علشان بنت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والعكس لوبنت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بيبووو
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 197
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 03/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الأحد 09 مارس 2008, 18:17

لا طبعا يابوب وعلي راي المثل وقفه الراجل بميت ست بس لو جت الست 0000000 هههههههههههههه انت بتحب الكوسه0000؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BEBO STAAR
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 13
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 06/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الأحد 09 مارس 2008, 18:25

مفيش احسن من الكوسه سؤالى انا هل امراه واحده تكفى؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
a7medshaban
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1446
العمر : 31
المزاج : عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالى
العمل\الترفيه : عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااطل
تاريخ التسجيل : 19/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الأحد 09 مارس 2008, 18:40

مع اى حد تانى اه
لكن
معاك انته
لالالالالالا
هل فعلا الانسان ميعرفش يعيش من غير حب؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AL_Administirator
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3577
العمر : 29
المزاج : شغاال
العمل\الترفيه : طالبة على قد حالى

تاريخ التسجيل : 03/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الأحد 09 مارس 2008, 18:59

بص لو انت قصدك على الحب بمفهومه العام يعنى حب الله والوالدين وحب الناس وكدا
لانسان مايقدرش يعيش من غيرهم
لكن لو قصدك على الحب بين ولد\ وبنت وكدا يعنى
ففى ناس كتير عايشين من غير حب وماحدش بيموت من قلته
احيانا كتير جدا مابيبقاش له لزمه اصلا
السؤال
هل انت انسانه ملتزم
بمعنى اخر
لما بتقولانا هاعمل حاجه بتعملها ولا بتفوت ؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو https://www.facebook.com/home.php?ref=home#/profile.php?id=102909
a7medshaban
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1446
العمر : 31
المزاج : عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالى
العمل\الترفيه : عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااطل
تاريخ التسجيل : 19/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الأحد 09 مارس 2008, 19:18

اكيد فى حاجات بعملها بس
فى معظم الحاجات تنفيييض
ازاى تخللى نفسك انسان منضبط؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
LOLY
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1068
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 01/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصراحه راحه   الإثنين 10 مارس 2008, 07:50

اعامل ربنا فى كل حاجه اعملهاا
ايه موصفات البنت المحترمه؟؟؟
ايه موصفات فتاة\فتى احلامك؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الصراحه راحه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 14انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8 ... 14  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
alsunawy :: `·.¸¸.·´´¯`··._.·`( الضحك والفرفشة )`·.¸¸.·´´¯`··._.·` :: العاب-
انتقل الى: