alsunawy
عزيزي الزائر

لأنـنـا نـعـشـقِ التـميز والـِمُـِمَـِيّـزِيْـن يشرفنـا إنـظمـامك معنـآ في مـنـتـدانـا
منتدى ألسنـــــــاوي
أثبـت تـوآجُـِدك و كن من الـِمُـِمَـِيّـزِيْـن ..!

ادارة المنتدي

alsunawy
عزيزي الزائر

لأنـنـا نـعـشـقِ التـميز والـِمُـِمَـِيّـزِيْـن يشرفنـا إنـظمـامك معنـآ في مـنـتـدانـا
منتدى ألسنـــــــاوي
أثبـت تـوآجُـِدك و كن من الـِمُـِمَـِيّـزِيْـن ..!

ادارة المنتدي

alsunawy
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى يجمعنا كلنا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
schones Madchen
عضو جديد
عضو جديد

انثى
العمل\الترفيه : ich liebe dich

عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 28 يونيو 2010, 21:12

عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 143182 عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 143182 عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 143182 عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 143182عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 143182 وانا في ثانوي حببت واحد اسمه(س)وبعدين حصلت مشاكل بين العائلتين وكان خايف عليا_زي مابيقول يعني_وبعد18يوم خطب بنت عمه وعاش معاها سنةو9شهور وهي كانت بتحس انه متغير يغلط في اسمها مثلا قالها عايز اسمي بنتي ااااااااااااااا _علي اسمي يعني_فهي تعبت معاه ودلوقتي هي فركشت الخطوبة وهو اتصل بيا بعد 5شهور قالي كل الحوار دا بس المصيبة اني اتعرفت علي واحد في الكليه وحبيته بس منستش الاولاني
وحدش يسألني انتي بتحبي مين اكتر عشان انا حاسة كاني في دوامة وتايهة اوووووووووووووووووي قولولي اعمل ايه
انا وربنا تعبانه اووووووووووووووووووووووووووي؟
bosbos
عضو جديد
عضو جديد
bosbos

انثى
المزاج : تمام الحمد لله
العمل\الترفيه : Post graduate student

مُساهمةموضوع: رد: عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة 09 يوليو 2010, 14:31

ازيك يا قمر

بصي انا شايفة يا حبيبتى انه مينفعش تحبي واحد وانتى فقلبك حب واحد تانى

يعنى انتى متاكدة انك حبيتى الاولانى دة

ولما سابك وخطب انتى اكيد زعلتى اوى

موافقة انك ترجعيله وياترى انتى متاكدة انه سابك عشان مشاكل بين العائلتين مش عشان حاجة تانى؟

وهوة اتصل بيكى تانى ليه عايز ايه يعنى؟

اما عن التانى اللى انتى حبتيه فالكلية

هوة كويس ولا ايه وجاد فى حبه ليكي ولالا؟

انا شايفة ان علاقتك بزميلك اللى فالكلية انضج عشان انتى فى مرحلة انضج دلوقتى

جاوبينى على تساؤلاتى دى عشان اقدر اساعدك

ربنا يهديكى ويكرمك
محمد جمال على
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
العمل\الترفيه : الب

مُساهمةموضوع: رد: عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت 17 يوليو 2010, 06:42

نصيحتى ليكى حب الله هو المغنم الحقيقى

لو امتلا قلبك بحب الله ورسوله هتحسى بسعادة الدنيا عليك بالقران والصلاة وذكر الله
يويو
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
العمل\الترفيه : i love the love

مُساهمةموضوع: رد: عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 16 أغسطس 2010, 21:02

يلهووووووووووووووووووووووووووووووى
بجد انا مستغرب هو الحب دة حاجه جميله اوى بس بجد احنا بقينا فين والله الكلام دة بياثر فيه حرام علينا الى بنعمله فى نفسنا دة والله يا ناس خليكم قريبين من ربنا وانتى تعتبرى جوهرة فمتخليش حد يقلل منك بانك تعرفى ولاد وانا رئى ابعدى عن الاتنين ومتتشدديش وربنا يصلح حالك وحالنا
نونو
عضو جديد
عضو جديد

انثى
العمل\الترفيه : student

مُساهمةموضوع: رد: عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس 02 سبتمبر 2010, 05:30

بوصي انا ششايفة انك خليكي مع الاولاني لان ده الحب الاول واعتقد الاخير وان التانيحبيتي نتيجة لان الاولاني سابك بمعني انك كنتي في لحظة ضعف ومادام ساب بنت عمه دليل علي لنه بيحبك وانا حاسة انه مغصوب علي بنت عمهوربنا معاكي

عايزة حد يحس باللي انا فيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-