alsunawy
عزيزي الزائر

لأنـنـا نـعـشـقِ التـميز والـِمُـِمَـِيّـزِيْـن يشرفنـا إنـظمـامك معنـآ في مـنـتـدانـا
منتدى ألسنـــــــاوي
أثبـت تـوآجُـِدك و كن من الـِمُـِمَـِيّـزِيْـن ..!

ادارة المنتدي

alsunawy
عزيزي الزائر

لأنـنـا نـعـشـقِ التـميز والـِمُـِمَـِيّـزِيْـن يشرفنـا إنـظمـامك معنـآ في مـنـتـدانـا
منتدى ألسنـــــــاوي
أثبـت تـوآجُـِدك و كن من الـِمُـِمَـِيّـزِيْـن ..!

ادارة المنتدي

alsunawy
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى يجمعنا كلنا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

عيـــــــــــــــــــش بدماغك !!!!!!!!!!!!!

nilegirl_521
al nagy
bosbos
Blume
Y a S s e R
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Y a S s e R
المشرف العام
المشرف العام
Y a S s e R

ذكر
العمل\الترفيه : FedEx Express
عيـــــــــــــــــــش بدماغك  !!!!!!!!!!!!! Empty

مُساهمةموضوع: عيـــــــــــــــــــش بدماغك !!!!!!!!!!!!!   عيـــــــــــــــــــش بدماغك  !!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء 03 مارس 2009, 12:41

هل نحن بحياتنا اليوميه نعيش بادمغتنا؟؟"

بعيدا عن المنتدى ومواضيعه...

بواقعنا.. هل نفعل ما نشاء؟؟ كيفما نشاء؟؟ بالوقت الذي نشاء؟؟

انتَ,,,, هل تعيش حياتك بدماغك؟؟

ان كانت اجابتك نعم.. قول ازاي؟؟؟

وان كانت اجابتك لا قل لي ما الذي يؤدي بك لان لا تعشها بدماغك؟؟ او بمعنى اصح تعيش بدماغ غيرك

ارجوا المشاركه من الجميع

انا بانتظاركم...
Blume
عضو جديد
عضو جديد
Blume

انثى
المزاج : الحمد لله
العمل\الترفيه : خ.المانى 2010

مُساهمةموضوع: رد: عيـــــــــــــــــــش بدماغك !!!!!!!!!!!!!   عيـــــــــــــــــــش بدماغك  !!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء 04 مارس 2009, 13:41

اكيد كل واحد يحب انه يعيش بدماغه مش بدماغ حد تانى,,, انا عن نفسى الحمد لله غالبا عايشة بدماغى وبتفكيرى وانا عايزة ايه ,,,الشخص الوحيد الى ممكن اعيش بدماغه احيانا هو ..بابا..لانه عنده خبرة كبيرة جدا فى الحياة وكتير بيخاف عليا وبيحس انى لسه عيلة صغيرة وبصراحة كتير قوى بتتطلع دماغ بابا صح ,,عشان كده بابا هو اللى بعيش بدماغه احيانا.شكرا ياسر على الموضوع الجميل ده ..
bosbos
عضو جديد
عضو جديد
bosbos

انثى
المزاج : تمام الحمد لله
العمل\الترفيه : Post graduate student

مُساهمةموضوع: رد: عيـــــــــــــــــــش بدماغك !!!!!!!!!!!!!   عيـــــــــــــــــــش بدماغك  !!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالخميس 05 مارس 2009, 13:02

اكيد طبعا بحب اعيش بدماغى
ولو انى ممكن اعيش بدماغ غيرى
بس مش اى حد كدة ولاسباب
مثلا اكون انا مقتنعة ان اللى فدماغى دة غلط
او انه صح بس هيزعل ناسى منى
فببدا انى اشوف اللى انا بحبهم دول دماغهم ازاى
واشوف هقدر اعمل اللى فدماغهم ولا لا
وانا بشوف انى مادام مفيش مبادىء هتتغير جوايا يبقى عادى لو ريحت اللى بحبهم واكيد هما برضه هيعيشوا بدماغى فحاجات كتير
حتى فالدراسة انا ساعات ببقى مضطرة انى اشوف دماغ الدكاترة عايزة ايه
و اكتب بالاسلوب اللى هما عايزينه مش قهر ولا حاجة
لا بس عشان هما كدة بيرسموا نظم تفكير معينة فى عقولنا
وبس هوة دة اللى فبالى دلوقتى
موضوع جديد و هادف شكرا
al nagy
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
المزاج : بحب الناس
العمل\الترفيه : طالب سابقا

مُساهمةموضوع: رد: عيـــــــــــــــــــش بدماغك !!!!!!!!!!!!!   عيـــــــــــــــــــش بدماغك  !!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالخميس 05 مارس 2009, 14:56

أولا أيه أخباركوا وأخبار الكليه اللي وحشتني جدا انا مكن اكون واحد غريب عليكوا شويه بس متابع م وقت للتاني المنتدي
المهم يا عم ياسر انا بالنسبه ليا مينفعش اني اعيش بدماغي بالمعني الصحيح يعني انا ممكن اعمل حاجه بدماغي بس الاول وبعد التفكير فيها لازم اعرف دماغ غيري او الشخص اللي قدامي لاني اكيد لما بعمل اي حاجه حتي لو كانات شخصيه للغايه اكيد في ناس هيكون ليهم رد فعل علي الحاجه اللي انا عملتها لاني مش عايش لوحدي في الدنيا وبعيدا عن والدي أو أهلي اللي لازم نرجعلهم في بعض الحاجات اللي أكيد بحكم السن والخبره محتاجين لمساعدتهم لينا
Y a S s e R
المشرف العام
المشرف العام
Y a S s e R

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عيـــــــــــــــــــش بدماغك !!!!!!!!!!!!!   عيـــــــــــــــــــش بدماغك  !!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالخميس 05 مارس 2009, 18:00

انا بقى دايماً عايش بدماغي
ازاي
طبعاً كل واحد فينا باه ومماته مربينه على اسلوب معين واكيد بينقله خبراتهم ليه من خلال الكلام وغيره
يعني في سننا دا عندنا خبره قليله جدا على اساسها بتعامل بيها في شتى مجالات الحياة
ممكن بقى اعيش بدماغ غيري بس بعد ما اجرب دماغي انا
واشوف فعلا انا صح ولا غلط، وكلام غيري ايه تأثيره وكدا يعني

شكرا على مشارتكم الرائعه
منتظر المزيد
nilegirl_521
مشرفه
مشرفه
nilegirl_521

انثى
المزاج : ماشي الحال الحمدلله
العمل\الترفيه : لسه بدور!!!!!!!!!!

مُساهمةموضوع: رد: عيـــــــــــــــــــش بدماغك !!!!!!!!!!!!!   عيـــــــــــــــــــش بدماغك  !!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالإثنين 16 مارس 2009, 16:03

انا بقى نفسي اعيش بدماغي واكبرها وما اخدتش كل حاجة على اعصابي
وده للاسف بيحسسني اني مش عايشه سني ولكن عايشه سن اكبر كتير يمكن عشان عندي خيرات كتير بس ايه يعني
بجد امنية حياتي اني اعيش بدماغي وما اهتمش براي حد واعيشها بالطول ولا بالعرض زي مابيقولوا

Twisted Evil
Y a S s e R
المشرف العام
المشرف العام
Y a S s e R

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عيـــــــــــــــــــش بدماغك !!!!!!!!!!!!!   عيـــــــــــــــــــش بدماغك  !!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالإثنين 16 مارس 2009, 18:22

مفيش حاجه تستاهل نشغل دماغنا بيها

كبري دماغك تستريحي
nilegirl_521
مشرفه
مشرفه
nilegirl_521

انثى
المزاج : ماشي الحال الحمدلله
العمل\الترفيه : لسه بدور!!!!!!!!!!

مُساهمةموضوع: رد: عيـــــــــــــــــــش بدماغك !!!!!!!!!!!!!   عيـــــــــــــــــــش بدماغك  !!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء 17 مارس 2009, 01:16

ميرسي عالنصيحة الغالية دي
Lamar
عضو جديد
عضو جديد

انثى
العمل\الترفيه : مشاهده التليفزيون

مُساهمةموضوع: رد: عيـــــــــــــــــــش بدماغك !!!!!!!!!!!!!   عيـــــــــــــــــــش بدماغك  !!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالإثنين 22 يونيو 2009, 04:58

اكيد مش كل حاجه ممكن نعيشها بدماغنا
fire storm
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
المزاج : قشضه
العمل\الترفيه : بلاش احراجات

مُساهمةموضوع: رد: عيـــــــــــــــــــش بدماغك !!!!!!!!!!!!!   عيـــــــــــــــــــش بدماغك  !!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالسبت 13 فبراير 2010, 19:34

لا حول ولا قوه الا بالله ماهو الواحد لو معشى بدماغه هيمشى حااااااافى يعنى
المهم

على فكره مش فى كل الاوقات ممكن انت تعيش بدماغك فى اوقات معينه ومش اى تصرف ممكن يجى فى دماغك تعمله لان ممكن التصرف ده يتعارض مع الدين والاخلاق والاداب العامه وما تنسوش اننا مجتمع بتاع لت وعجن كتير وهما ما بسدقو انهم يلاقو حد يمسكو سيرته ............فكر قبل ما تعمل اى حاجه شوف ايه اللى هيريحك واعمله بس يكون التصرف ليه حدود ومخليش حد ممكن يتكلم عليك نص كلمه وازاى مثلا كلام الناس مايهمكش او ما يهمكبيش لاء كلام الناس ده هو اللى بيخلق ليك سمعه سواء سمعه كويسه او وحشه ...................شوفو الصح فين واعملو بس احذرو الغلط اللى هيكون تحت مسمى الحريه او اعيش بدماغى ..........وعلى سبيل المثال مثلا واحد عايش بدماغه بيشرب كل حاجه سواء سجاير او مخدرات وده عايش برحته طيب ما اللى هيشوفه هيقول عليه شخص مش كويس او العكس بالنسبه للبت انها تكلم ولاد بنيه صافيه وتقف معاهم ما اللى هيشوفها هيقول بت مش كويسه مع انها مش وحشه لكن النظره العامه لها هتكون كده ............وكفايه كده عشان ايدى وجعتنى واتمنى ان تكونو تقبلتو مرورى
Amany
عضو جديد
عضو جديد

انثى
المزاج : الحمد لله تمام
العمل\الترفيه : طالبه فى كليه الالسن

مُساهمةموضوع: عيش بدماغك   عيـــــــــــــــــــش بدماغك  !!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالسبت 13 فبراير 2010, 19:51

موضوع جميل اوى عيـــــــــــــــــــش بدماغك  !!!!!!!!!!!!! 177937 انا بحس انى اكتر واحدة عايشة بدماغى يعنى هو فية كتير من اصحابى بينتقضونى عشان كدة بس انا شايفة انى مقتنعة بالا انا بعمله ومادام صح ومش هيزعل حد منى خلاص وبعدين احلى حاجة ان الانسان يعيش بدماغه بس اهم حاجة يكون مبيعملش حاجة غلط
rashaibrahim
عضو جديد
عضو جديد

انثى
العمل\الترفيه : ربة منزل

مُساهمةموضوع: رد: عيـــــــــــــــــــش بدماغك !!!!!!!!!!!!!   عيـــــــــــــــــــش بدماغك  !!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء 16 فبراير 2010, 03:16

موضوع جميل قوى اكيد كل الناس بتحب تعيش بدماغها بس كلنا بتمر علينا ظروف ونلاقى نفسنا ماشين بدماغ حد تانى خالص سواء الأهل أو شخص بنحبه و نخاف نخسره

عيـــــــــــــــــــش بدماغك !!!!!!!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1