alsunawy
عزيزي الزائر

لأنـنـا نـعـشـقِ التـميز والـِمُـِمَـِيّـزِيْـن يشرفنـا إنـظمـامك معنـآ في مـنـتـدانـا
منتدى ألسنـــــــاوي
أثبـت تـوآجُـِدك و كن من الـِمُـِمَـِيّـزِيْـن ..!



ادارة المنتدي



منتدى يجمعنا كلنا
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 خروف العيد ؟؟؟

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Egypt
المشرف العام
المشرف العام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1825
العمر : 29
المزاج : الحمد لله
العمل\الترفيه : طالبة ف رابعة الماني

تاريخ التسجيل : 18/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: خروف العيد ؟؟؟   الإثنين 08 ديسمبر 2008, 05:55

ههههههههههههههه

بجد مش ممكن ضحكتني جدا

ربنا يكرمك و الله

و طلباتك دي بسيطة اوووووووووووي علي فكرة

بس كدة يا سلام بسيطة جدا

و يا سيدي انا هدفع لرسمي نص الكفالة

اوعي بس تحسدوني

طااارق بجد شكرا ليك ع الموضوع الظريف دة

_________________
المس خضار الشجر .. حس بضياء القمر .. انقش قلوب ع الحجر ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: خروف العيد ؟؟؟   الإثنين 08 ديسمبر 2008, 06:08

ههههه

ده انا اضحكلك الكئيب

ياسلام

اى خدمه

وبعدين منين الثروه دى كلها


AMAZING



يا جمااااااااااااااااااااااااعه

هند تملك من المال ما يعادل 35 مليون جنيه مصرى

يعنى يطلعوا كده بالكويتى حوالى 3 دينار سعودى كده

طيب يا هند م ترشى رشه جريئه كده على الاعضاء من التركه بتاعتك دى يعنى كل واحد كده اتنين جنيه كأنه تاكسى يعنى يشترى بيهم كل اللى نفسه فيه

وياريت فيه لعبه هنا كلها شحاتين اسمها رقم اربعه شحات واللى بعده يعطف عليه هيبقى كويس انك تدخلى وتتبرعى ليهم وربنا يجازيكى على فعل الخير دايما

BYYYY

TITO7D
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Egypt
المشرف العام
المشرف العام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1825
العمر : 29
المزاج : الحمد لله
العمل\الترفيه : طالبة ف رابعة الماني

تاريخ التسجيل : 18/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: خروف العيد ؟؟؟   الإثنين 08 ديسمبر 2008, 15:34

هههههههههههه

خمسة و خميسة مش قلت هتحسدوني

و طبعا من كرم اخلاقي و اصلي الكريم

هديكو العدية بتاعة العيد

بس انا كمااااااان عايزة عديتي بقي

_________________
المس خضار الشجر .. حس بضياء القمر .. انقش قلوب ع الحجر ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: خروف العيد ؟؟؟   الإثنين 08 ديسمبر 2008, 19:16

اللهم لا حسد ياعنى

خمسه وخميسه يبقى الحساب كده عشره

و طبعا من كرم اخلاقي و اصلي الكريم

هديكو العدية بتاعة العيد

بس انا كمااااااان عايزة عديتي بقي


طيب ازاى هتدينا العديه وترجعى تاخديها تانى

زى المثل اللى بيقول

من فلوسه عيد عليه وعيد معاه

TITO7D
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
خروف العيد ؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
alsunawy :: `·.¸¸.·´´¯`··._.·`( الضحك والفرفشة )`·.¸¸.·´´¯`··._.·` :: العاب-
انتقل الى: