alsunawy
عزيزي الزائر

لأنـنـا نـعـشـقِ التـميز والـِمُـِمَـِيّـزِيْـن يشرفنـا إنـظمـامك معنـآ في مـنـتـدانـا
منتدى ألسنـــــــاوي
أثبـت تـوآجُـِدك و كن من الـِمُـِمَـِيّـزِيْـن ..!



ادارة المنتدي



منتدى يجمعنا كلنا
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 بنات تجيب الشلل...

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
a7medshaban
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1446
العمر : 31
المزاج : عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالى
العمل\الترفيه : عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااطل
تاريخ التسجيل : 19/02/2008

مُساهمةموضوع: بنات تجيب الشلل...   الأحد 08 يونيو 2008, 18:19

حاجه تشَل:
=======
1- أوعى: تخيل لو مرة حبيت تجيب هديه لخطيبتك او حبيبتك من غير سبب علشان تبينلها قد ايه انت بتحبها , يالهوى يومك هايبقى اسود وهاتنزل الاتهامات بقى عليك وعيش يامعلم وكأن الى يجيب هديه من غير سبب يبقى اكيد عنده سبب...وعجبى
2-عروسه المولد: اليومين دول بقى تشوف ايه, تشوف نص بنات مصر كل واحده خارجه حاطه نص كيلو مساحيق على وشها لما الواحد بيحس انها شبه العرايس الى فى الموالد وكأن الفرصه الوحيده للبنت الى بتكون خدودها حمرة من غير مساحيق تجميل لما بتتكسف , والله حاجه تكسف

3- المساوه: كل بنت تقولك لازم يكون فى مساوه بين الراجل والمرأة عادى ماعندناش مانع انما المساوه عنهم فى الحاجة الى بتعجبهم بس انما مثلا مايقدروش يقولوا فى مساوه فى الجيش انما المساوة عندهم فى اشمعنا هوا يطلقنى وانا لأ, اشمعنى هوا يشتغل وانا لا لحد ماجابولنا الخلع الى خلع الشنب من وش الراجل وحطه للست

4-الكدب: الكدب عند المرأة اسهل حاجه وخصوصا فى حوار عندها كام سنه وتحديدا قبل سن 18او بعد 30 وكمان استاذه فى الحجج لما تيجى تنزل تقابل البوى فرند وفكرنى ده باعلان رايحه فين يافاطمه..رايحه اجيب أومو

5-صوتى ياأنشراح: مافيش بنت فى الكرة الارضيه مش صوتها عالى مهما كانت رقيقه, البنت من دول لو عدى جنبها قطه تصوت وتلم الشارع كله وتقولك مانا اتخضيت!!ياسلام يعنى تصوتى وتخضدى 100 غيرك وتخلى الناس تبصلك بصه وحشه

6-مين حبيب أبليس؟..هيا: ابليس بيموووت فى المرأه علشان لسانها الى جايبا لورة بسبب النميمه وكمان لانها ممكن تغرى اتخنها راجل عالأرض بجمالها وطبعا مش هاننسى كليوبترا الى وقعت مملكتين فى بعض

7- تامر حسنى: اشمعنى تامر معرفش بس اخر حفله لتامر كرهت وكرهت البنات , ايه الهيافه دى, الاقى بنت بترمى نفسها فى حمام السباحه علشان تروحلة وواحده تانيه تصوت ويغمى عليها وواحده تالته تجرى عليه وتحضنه وتبوسه كأنه مثلا ابوها ولا جوزها..أيه القرف ده , عاوز اعرف ايه يخلى بنت يغمى عليها لما تشوف ممثل او مطرب مشهور غير انها بنت هايفه

8- الاستقطاع: فى بنات كتير تستغل ان الولد مابحبش يمشى مع بنت وهيا تحاسب وده وهيا ماتصدق واستقطاع بقى على ودنه و انا جاعانه ماتيجى نتغدى,الله الفستان ده تحفه وخد من ده لبكره

9-عانس مع سبق الاصرار والترصد: يقولولك نسبه العنوسه زادت وتيجى تشوف لما ولد يروح يخطب بنت ايه الى بيحصله: هات شبكه ماعرفش بكام,لازم يكون عندك شقه وطبعا عربيه ولا هاتبهدل البنت فى الموصلات , ده غير الفرح والمأذون والمقدم والمؤخر, وغير كمان هدايا العيد الصغير والكبير وعيدين الحب وعيد ميلادها وعيد يوم ماتعرفتوا على بعض ناقص كمان فى عيد العمال وتحرير سينا.. على اساس ان الولد بيتخرج يشتغل رئيس مجلس أدارة... وربنا عالظالم

10-موززز: البنات اليومين دول بتعاكس الولاد وتقول عليهم موزز دى المذكر بتاع موزة ولا تعليق

11-تثبيت: البنت من دول تفرح قوى لو الولد قالها انتى حلوة قوى النهارده حتى لو بيجاملها وتكره الى جبوه لو ماعبرهاش

12-الى انت عملته ده عادى ممكن اى حد يعمل: الولد يطلع عينه علشان يرديها وهيا تقوله ايه ده الى انت جبته او الى انت عملته عادى يعنى

13- هيافه: لو جبلها الدنيا كلها وماقلهاش بحبك تقول انه مش بيحبها مع انه ممكن يهريها بحبك كل خمس دقايق ويكون بيشتغلها..بس تقول ايه بقى

14-مايملهاش غير التراب: البنت بقى قاعده مع شويه شباب زى الورد وبعنيها بقى تبص لده ولده..والمصحف البنت بتتعرف على ولاد جديده وهيا اساسا قاعده مع ولاد

15-البرفيم: البنت بقى تغرق نفسها ماء توليت وتلبس الجيب القصيرة والبدى الضيق وتمشى فى الشارع تقول ايه الولاد دى حاجه تقرف مابقاش فى احترام طول مانا ماشيه باتعاكس..رد انت ياعم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dalia
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 719
العمر : 30
المزاج : الحمد لله زى الفل
العمل\الترفيه : خلصت الالسن السنه دى
تاريخ التسجيل : 18/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الإثنين 09 يونيو 2008, 16:27

هههههههههههههههههه مش للدرجه دى فى حتاجات صح و حاجات مش كل بنات بتعملها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
rody
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 824
العمر : 32
المزاج : نص ونص
العمل\الترفيه : النت والقراءه
تاريخ التسجيل : 07/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الإثنين 09 يونيو 2008, 17:38

هههههههههههههههههههههههههههههههه

انا معاك والله

فعلا هيافه وقله ادب

انا بجد ببقى فى ذهول من الحاجات اللى البنات بتعملها

شكرا لموضوع الجميل اووووووووووى ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.islamway.com
moz_a
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1666
العمر : 28
المزاج : جاااااااامد اخر حاجة
العمل\الترفيه : طالب بكلية التجارة جامعة القاهرة
تاريخ التسجيل : 02/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الثلاثاء 10 يونيو 2008, 08:03

جامدين يا باشا و الحاجات دي معظمعها بتحصل

ربنا يهديهم و يبطلوا قلة ادب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sweet bird
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 189
العمر : 32
العمل\الترفيه : ???
تاريخ التسجيل : 08/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الثلاثاء 10 يونيو 2008, 17:00

Neutral no comment
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Y a S s e R
المشرف العام
المشرف العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 4319
العمر : 31
العمل\الترفيه : FedEx Express

تاريخ التسجيل : 16/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الثلاثاء 10 يونيو 2008, 17:25

الله عليك يا ابو حميييييييييييييييد هو ده الكلام Laughing

_________________









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
seito
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1878
العمر : 29
المزاج : الحمد لله
العمل\الترفيه : المفروض طالب \الكورة والنت والرسم والغناء
تاريخ التسجيل : 09/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الثلاثاء 10 يونيو 2008, 18:05

ههههههههههههههههno comment
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.alsunawy.ahlamontada.com
MOUSTAFA
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1409
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 05/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الخميس 12 يونيو 2008, 07:50

ربنا يهديهم

والف شكر يا برنس على الموضوع الجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مدحت شيتوس
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 507
العمر : 29
المزاج : راااااااااااااااايق فى بعض الاحيان
العمل\الترفيه : كره القدم واكون مع اصحابى على طوووووووووووووول
تاريخ التسجيل : 09/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الجمعة 13 يونيو 2008, 18:20

والله كلام زى الفل يا ابو حمييييييييييييييد
شكرا ليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ruby
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1468
العمر : 29
المزاج : ماشى الحال
العمل\الترفيه : طالبه بكليه الالسن قسم اينجلش
تاريخ التسجيل : 28/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   السبت 14 يونيو 2008, 19:24

هههههههههههههه
بس ياحمد مش كل البنات بتعمل كده
وربنا بقا يهدى البنات اللى بتعمل كده ويحفظنا منهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?#/profile.php?id=1101457517&ref
3anter
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 2
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 11/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الثلاثاء 17 يونيو 2008, 13:45

allah 3aleeeeeeeeeeek ya shiko

howda elkalaaaaaaaaaaaaaam
homma maiestahloooooooosh gher keda



a7la salam men
3antttttttttttttttttttttttter
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بيبووو
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 197
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 03/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الثلاثاء 17 يونيو 2008, 16:29

الللللللللللللللله ينور يانجم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Egypt
المشرف العام
المشرف العام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1825
العمر : 28
المزاج : الحمد لله
العمل\الترفيه : طالبة ف رابعة الماني

تاريخ التسجيل : 18/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الجمعة 20 يونيو 2008, 06:58

في بنات كتير كده للاسف بس في كتير منهم قلبهم ابيض بس عايزين شويه توجيه بإسلوب كويس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
king of love
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 316
العمر : 30
المزاج : romantico
تاريخ التسجيل : 26/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الخميس 03 يوليو 2008, 08:24

انت برنس يا شعبان جامد مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت الكلام ده
ده الواقع
واه لو انت مع بنت واتكلمت عن بنت تانى تخربلك الدنيا
واه لو قلتلها وهى معاك فى موززه بتعدى من جنبك تعملك قضيه
واه صح مفروض الجيش يكون لينا و ليهم مش عايزين مسواه
شكرا على الموضوع ا لجامد كيييييييييييييييييييييييييييك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
3ashkt alalsun
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 296
العمر : 28
المزاج : نفسى ازاكر مش عارفه
العمل\الترفيه : تالته السن النت والتليفزيون
تاريخ التسجيل : 29/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الجمعة 04 يوليو 2008, 05:57

شكرا عالموضوع
بس بجد مش كل البنات
وانا معاك فى حكاية تامر دى بنات عاوزه الحرق
هما نسيو ان هما شرقيين
يعنى ايه يغمى عليها
يعنى ايه ترمى نفسها والكلام الفاضى ده
يلا اديهم كمان وكمان
اصلهم يستاهلو HAHA
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
a7medshaban
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1446
العمر : 31
المزاج : عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالى
العمل\الترفيه : عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااطل
تاريخ التسجيل : 19/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الخميس 10 يوليو 2008, 16:22

والله ياجماعة نورتوا الموضع لدرجة كبيرة بس مش قوى
فلتحيا الرجال ابدا ولتموت النساء دلوقتى
GIN
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eyes gravity
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 453
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 20/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الجمعة 18 يوليو 2008, 12:02

والله انت زى العسل يا احمد شعبان ومواضيعك جامده مووووووووووووووووت ولا تعليق ميرسيه اوى ليك يا جميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eyes gravity
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 453
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 20/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الجمعة 18 يوليو 2008, 12:04

بس انا زعلت من تحيا الرجال وتموت النساء دلوقتى كل واحد فيه الوحش وفيه الحلو مش كل البنات وحشين وسفلة ومش كل الولاد رجالة وجدعين وانت مسيرك هتتجوز ست مش راجل يعنى وشكرا يا سيدى مرة تانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
a7medshaban
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1446
العمر : 31
المزاج : عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالى
العمل\الترفيه : عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااطل
تاريخ التسجيل : 19/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   السبت 19 يوليو 2008, 20:10

eyes gravity

شكرا على الكلام الجميل ده
نورتى الموضوع جدا جدا جدا بس مش قوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
a7med sh7ata
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 184
العمر : 30
المزاج : مع نفسه واوعي تغير المحطه
تاريخ التسجيل : 03/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   السبت 19 يوليو 2008, 20:28

اقتباس :
هههههههههههههههههههههههههههههه

والله كلام جميل وزي الفل
الله عليك يا شيكو يا جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد
والكلام كله صح ما فهوش حاجه غلط
والدليل احنا بنشوف
وكمان الرسول عليه الصلاه والسلام قال
ما تركت علي امتي فتنه من بعدي اشد من فتنه النساء
صدق رسول الله صلي الله عليه وسلم
وكمان حديث اخر فيما معناه
ان سيدنا جبريل ها ينزل الارض بعد وفاه الرسول عليه الصلاه والسلام 6 مرااااات
اولها ان ينزع الحياء من النساء
وهذا ما حدث بالفعل من من النساء لديها الحياء الذي امر به الاسلام والقرأن والسنه والاحاديث
والله ورسوله اعلم
وفي النهايه اقولكم
اللهم استر عوراتنا وعورات نساء المسلمين
واغفر لنا وارحمنا واهدنا واهدي بنا واجعلنا سببا لمن اهتدي
واحفظ نساء المسلمين واعصمهم من الخطا امين يا رب العالمين


واوعي تغير المحطه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
a7medshaban
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1446
العمر : 31
المزاج : عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالى
العمل\الترفيه : عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااطل
تاريخ التسجيل : 19/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   السبت 19 يوليو 2008, 20:38

بسم الله ما شاء الله
الله زد وبارك وبارك وزد
ما كل هذا التقى ياشيخ احمد
قال الله وقال الرسول
لقد انرتنا وشرفتنا وزغطتنا بمرورك
وندعوا من الله ان تكون المرة الزيارة الاخير
وكما قال المثل المصرى الاصيل
اللى خدتوا القرعة
هههههههه
AMAZING
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
a7med sh7ata
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 184
العمر : 30
المزاج : مع نفسه واوعي تغير المحطه
تاريخ التسجيل : 03/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   السبت 19 يوليو 2008, 20:40

يا اخ احمد شعبان
ان الله يهدي من يشاء وانك لا تهدي من احببت
دا بدل ما تدعيلي يا اخي
الله يوفقك في حياتك

واوعي تغير المحطه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
a7medshaban
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1446
العمر : 31
المزاج : عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالى
العمل\الترفيه : عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااطل
تاريخ التسجيل : 19/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   السبت 19 يوليو 2008, 20:46

امين يارب ياخ احمد
وادعو الله ان يكثر من امثالك فى مصر
عشان تخرب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
a7med sh7ata
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 184
العمر : 30
المزاج : مع نفسه واوعي تغير المحطه
تاريخ التسجيل : 03/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   السبت 19 يوليو 2008, 20:49

ان شاء الله يا اخي


اوعي تغير المحطه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
a7medshaban
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1446
العمر : 31
المزاج : عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالى
العمل\الترفيه : عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااطل
تاريخ التسجيل : 19/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: بنات تجيب الشلل...   الإثنين 24 نوفمبر 2008, 18:48


اسكت مش غيرتها من زمااااااااااان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
بنات تجيب الشلل...
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
alsunawy :: `·.¸¸.·´´¯`··._.·`( شبااااب و بنااات )`·.¸¸.·´´¯`··._.·` :: للشباب فقط-
انتقل الى: